Resurse proiect - Prezentari si materiale

  • Test de personalitate success plan profesional

    Acest test va poate dezvalui unele secrete despre succesul pe plan profesional si totodata poate scoate la iveala cateva neajunsuri asociate cu tipul de personalitate de care beneficiati. Testul se concentreaza pe durata de functionare la locul de munca. Rezultatele testului pot fi revelatoare in sens pozitiv, dar si negativ. Nu va lasati deprimati daca…
  • TEST – Capacitatea de a asculta interlocutorii

    Aveţi capacitatea de a va asculta interlocutorii? Raspundeti la urmatoarele întrebari cu Da (Adevarat ) sau Nu (FALS): Întrebarea 1 Aveţi tendinta de a vorbi mai mult decât interlocutorii voştri? Adevărat Fals Întrebarea 2 Se întâmplă să vorbiţi prea repede? Adevărat Fals Întrebarea 3 Se întâmplă să vă gândiţi la altceva în timpul unei discuţii…
  • Strategia si mixul de marketing – Expert Campanie Angela Zarojanu

    Marketingul reprezintă “știința si arta de a convinge clienții sa cumpere” Philip Kotler definea marketingul ca un proces social si managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obțin ceea ce le este necesar si doresc prin crearea, oferirea si schimbul de produse si servicii având o anumita valoare”. Mai multe detalii si material complet…
  • Metode de stimulare a creativitatii (Brainstorming) – Formator Angela Zarojanu

    Mulțimea definițiilor date creativității diferă in funcție de prioritatea abordării, după cum pun accentul pe: produsul creat, procesul creator, sau persoana creatoare. Creativitatea este, in esență, un complex proces, o complexa activitate psihica ce se finalizeaza intr-un anumit produs, este capacitatea omului de a realiza noul, sub diferite forme: tehnica, teoretica, stiintifica, sociala, artistica, de a…
  • Metode de analiza a ideilor de afaceri – Formator Angela Zarojanu

    Nu trebuie să fii un supra-om pentru a desfășura o afacere de succes. Important este sa pui suflet, să te concentrezi asupra a ceea ce ți-ai propus să obții și să fii mereu deschisă pentru a acumula lucruri noi. În timp ce salariatul lucrează pentru și este plătit de angajator, întreprinzătorul sau patronul își vinde…
  • Managementul schimbarii – Formator Angela Zarojanu

    Schimbarea presupune ajustarea continuă a vieţii organizaţilor la condiţiile externe din mediul de operare, în paralel cu o creştere a stabilităţii pe plan intern. Acest proces constituie dilema schimbare-stabilitate, care poate fi abordată numai prin existenţa unei viziuni despre viitor, a sensului de identitate, a interacţiunii organizaţie-mediu, a unei structuri organizaţionale flexibile, a utilizării tehnologiei…
  • Managementul riscului – Formator Angela Zarojanu

    Managementul riscului se refera la transpunerea unui aspect de business in toate scenariile posibile. Este vorba de o atitudine prevazatoare si de credinta in posibilitatea de materializare a unui risc. Plecand de la aceasta atitudine, se ia o decizie constructiva pentru eliminarea sau diminuarea pagubelor care ar putea sa apara in urma riscului respectiv. Astfel,…
  • Intrebarile Dumneavoastra si Raspunsurile Formatorilor din cadrul proiectului

    Intrebarile cursantilor nostri au fost directionate catre formatorii din cadrul proiectului si raspunsurile sunt afisate pe forum in momentul in care primim raspunsul din partea formatorilor. Intrebare de la: Paval Maria Ce documente se utilizeaza pentru plata unui furnizor – persoana juridica ? Raspuns de la: Anca Pamparau Pentru plata unui furnizor – persoana juridica…
  • Interviuri cu femei de succes din Suceava

    Intrebari adresate femeilor de succes din judetul Suceava, aflate in pozitii manageriale in institutii publice, companii private, asociatii si fundatii neguvernamentale. 1. Care este povestea succesului dumneavoastra si cum a inceput totul? 2. Cat de importanta este cariera pentru dumneavoastra si care considerati ca sunt principalele calitati care va definesc? 3. Cum reusiti sa gasiti…
  • Dezvoltarea obiectivelor pentru afacerile mici si mijlocii – Formator Angela Zarojanu

    Definiţia IMM-urilor “Categoria Întreprinderilor Micro, Mici şi Mijlocii (IMM) este formată din întreprinderi care angajează mai puţin de 250 de persoane şi care au o cifră de afaceri anuală netă de până la 50 de milioane de euro şi/ sau deţin active totale de până la 43 de milioane de euro” (Fragment din Articolul 2…
  • Comunicarea verbala si non verbală in afaceri – Formator Angela Zarojanu

    Comunicarea între oameni a constituit si constituie încă obiectul de studiu al mai multor științe, având o importanta relativ superioară cercetării celorlalte sfere ale comportamentului uman. Mai multe detalii si material complet mai jos.  
  • Ciclul de rezolvare a problemelor – Formator Angela Zarojanu

    Afacerea reprezintă un ansamblu de operaţiuni iniţiate, organizate şi conduse de unul sau mai mulţi întreprinzători, care vizează producerea şi vânzarea de bunuri şi /sau servicii pentru satisfacerea nevoilor clienţilor şi obţinerea de profit. Mai multe detalii si material complet mai jos.  
  • Activitatea A5 – Formator Angela Zarojanu

    Activitatea A5 – Formator Angela Zarojanu Raspunsul din partea Agentiei Nationale Impotriva Traficului de Persoane